سفارش تبلیغ
صبا ویژن

fereshteh

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ fereshteh خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

پسرعزیزم :


:)


روزی که تومرا در دوران پیری ببینی سعی کن صبور باشی و مرا درک کنی ... .

اگر من در هنگام خوردن غذا خودمو کثیف میکنم

اگرنمیتوانم خودم لباس هایم را بپوشم صبور باش

و زمانی را بیاد بیاور که من ساعتها از عمرم را صرف آموزش همینها به تو کردم.. .

اگر درهنگام صبحت هزار بار حرف را تکرار میکنم حرفم را قطع نکن و به من گوش بده... .

هنگامی که تو کودک بودی من یک داستان را برای تو هزار بار میخواندم تا تو به خواب بری.. .

هنگامی که مایل به حمام رفتن نیستم غرنزن و مرا خجالت نده

زمانی را به یاد بیاور که برای حمام بردن تو از هزار کلک وترفند استفاده میکردم... .

 

:)


هنگامی که ضعف مرا در استفاده از تکنولوژی میبینی

به من فرصت یادگیری بده وبا لبخند تمسخر آمیز نگاه نکن... .

من به تو چیز های زیادی آموختم..چجوری بخوری چیجوری بپوشی و.... .

هنگامی که در زمان صحبت موضوع بحث از یادم میره به من فرصت فکرکردن را بده

اگر نتواستم به یاد بیارم از من عصبانی نشو

مطمئن باش آنچه برای من مهم است صحبت کردن باتو ودرکنار توبودن است نه موضوع بحث... .

اگر مایل به غذا خوردن نبودم مرا مجبور نکن به خوبی میدانم چه وقت غذا بخورم... .

هنگامی که پاهای خسته ام به من اجازه راه رفتن نمیدهد

دستانت را به من بده همانگونه که اولین گامهایت را با من برداشتی... .

واگر روزی به تو گفتم که دیگر خسته شدم ونمیخوام زنده بمانم

عصبانی نشو روزی خواهی فهمید که چه میگوییم


:)


تو نباید از اینکه مرا کنارخود میبینی احساس ناراحتی کنی توباید در کنار من باشی ومرا درک کنی.. .

ومرا یاری دهی همانگونه که  من تورا یاری کردم تا زندگیت را آغاز کنی... .

مرا یاری کن در راه رفتن..مرا با عشق و صبوری یاری ده تا راه زندگیم را به پایان ببرم

من نیز پاداش تورا با لبخندی وعشقی که همواره به تو داشته امم خواهم داد... .

 

دوستت دارم پسرم... .پدر تو .... .

 

اگه خوشت اومد نظر یادت نره.. ..





[ پنج شنبه 93/3/22 ] [ 11:45 عصر ] [ fereshteh ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
(بالابر) <
Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب
(موس)
  • انجمن
  • (کج شدن) کپی کردن)
  • انجمن
  • موس

    موس

    آهنگ