سفارش تبلیغ
صبا ویژن

fereshteh

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ fereshteh خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

یکم برای این مطلب وقت بزار خواهشا....

:(

روزی با عجله و یک اشتهای فراوان به رستوران رفتم.. .

در رستوران محل دنجی را انتخاب کردم چون میخواستم درحین غذا خوردن برنامه سفرم را تنظیم کنم!

نوت بوکم را باز کردم که ناگاه صدایی از پست سر مرا متوجه خود کرد... .

- عمومیتونی یکم بهم پول بدی؟

- نه پول کافی همرام نیست... .

-فقط به اندازه خرید ی نان عمو

- باشه عمو برات میخرم

-صندوق پستی ام پر از ایمیل های شعر لطیفه و... .خنده دار بود واز خواندنش از خودبی خود شدم.. .

-عمومیشه بگی یکم برام پنیر هم بیارن؟

 آخ اصلا یادم نبود اون کودک هم کنارم نشسته بهش گفتم باشه بزار یکم کارامو انجام بدم بعد.

وقتی که غذای مرا اوردن به گارسون گفتم یه غذای خوشمزه هم برای اون بیاره

گارسون گفت اگرمزاحممه بیرونش کنم؟

گفتم نه.. .وجدانم اجازه این کارونمیداد... .

-عموچیکارمیکنی؟

-ایمیل هامو میخونم.. .

-ایمیل چیه؟

-پیام های اکترونیک که مردم از اینترنت میفرستن.

متوجه شدم چیزی نفهمیده برای اینکه دوباره سوال نکند گفتم:پیام هایی که مردم برام از طریق اینترنت میفرستن..

-ایننترنت داری عمو؟

-اره توجامعه امروزی خیلی ضروریه.

-اینترنت چیه؟

-چیزی که باهاش با جامعه مجازی درارتباط هستن ودرباره همه موضوعات اطلاعات داره... .

-مجازی چیه عمو؟

خواستم یه توضیح ساده بدم تا بتونم با ارامش غذاموبخورم.

-دنیای مجازی جاییه که نمیشه درآن چیزی را لمس کرد ولی میتونیم دنیایی رو که دوست داشتیم داشته باشیم رو تو اون بسازیم.

-کوچولو فهمیدی مجازی چیه؟

-اره عمو. خیلی دوسش دارم.

-مگه توکامپیوتر داری؟

-نه ولی دنیای من مثل اونه.... .مجازی.

مادرم تمام روز بیرونه واغلب اونو نمیبینم.

وقتی داداش کوچیکم ازگشنگی گریه میکنه آب رو بجای سوپ میخوریم

میگن خواهرم تن فروشی میکنه اما هربار که میاد خونه همه اعضای بدنش سرجاشه نمیدونم چجوری تن فروشی میکنه.

بابام هم توزندانه.

ومن همیشه پیش خودم یه خانواده گرم وصمیمی با یه عالمه غذاهای خوشمزه رو میبینم که داریم میخوریم.

ومن به مدرسه میرم ودکتر میشم.

-مگه مجازی همین نیست عمو؟

قبل اینکه اشکهام رو نوت بوکم بریزه بستمش.

صبرکردم بچه تمامم غذاهایش را که حریصانه می بلعیدتمام کند.

ان روز یکی از بهترین وخالصانه ترین لبخندهایم را همراه با این جمله پاداش گرفتم.

-مرسی عمو تو معلم خیلی خوبی هستی.

ماهروز درحالی سپری میکنیم که از درک محاصره شدن وقایع بی رحم زندگی توسط حقیقت ها عاجزیم.

نظریادت نره

 

 



[ چهارشنبه 93/3/21 ] [ 12:34 عصر ] [ fereshteh ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
(بالابر) <
Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب
(موس)
  • انجمن
  • (کج شدن) کپی کردن)
  • انجمن
  • موس

    موس

    آهنگ